• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån möjligheter

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 372
Poäng
967
Jag behöver motivation eller tro att jag på sikt närmar mig möjligheterna för ett samlingslån. Har många förfrågningar som drar ner kreditbetyget. Inga anmärkningar. Har förstått att lendo verkar vara bästa alternativet att testa hos? Hur bra kreditbetyg måste man ha då?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 372
Poäng
967
Inkomst 470 k
Antal synliga lån 5
Belopp 250 k varav ett lån är gemensamt men det tar de väl inte hänsyn till?
30 ff varav många försvinner kommande halvåret
 
H

Hmm

Gäst
Poäng: 0
Hur lång tid till du har 4-5 ff?
Kommer du ner under 10 ff har du säkert chans hos Bank Norwegian. Visserligen hög ränta men det kommer sänka dit kreditbetyg mycket och när de övriga ff förfaller kan du föraöka hitta en annan bank med lägre ränta.
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 372
Poäng
967
Har nog till hösten i så fall. Har varit så korkad och panikslagen ibland så att jag sökt lån i onödan och dragit på mig ff. Visste inte faktiskt hur förödande det är för betyget i relation till annat som är hyfsat bra värden.
 
S

Svartdam

Gäst
Poäng: 0
Jag är i behov av samlingslån och det verkar intressant med det där primal på vägen dit.
Jag har bra uc men massa krediter och lån och stort underskott. Hade en panikattack i höstas och drog in 6 uc på en kväll... så jag har nog runt 13 förfrågan just nu fram tills sommaren/hösten. Alla krediter kostar skjortan.
Men vad är viktigare att få ordning på tror ni. Antal ff? Antal krediter? Skuldberget? Underskott?
Har runt 3 i betyg på uc och inga anmärkningar.
 
H

Hmm

Gäst
Poäng: 0
Jag är i behov av samlingslån och det verkar intressant med det där primal på vägen dit.
Jag har bra uc men massa krediter och lån och stort underskott. Hade en panikattack i höstas och drog in 6 uc på en kväll... så jag har nog runt 13 förfrågan just nu fram tills sommaren/hösten. Alla krediter kostar skjortan.
Men vad är viktigare att få ordning på tror ni. Antal ff? Antal krediter? Skuldberget? Underskott?
Har runt 3 i betyg på uc och inga anmärkningar.

Hur mycket lån på uc, hur mkt blanco och hur mkt kredit, inkomst och underskott? Lendo har upp 90% av årsinkomst som krav.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp